Warunkiem uczestnictwa w Konkursie „Samorządowy Lider Edukacji 2025” (edycja XIV) jest przesłanie do biura Programu zgłoszenia i ankiety certyfikacyjnej.
Zgłoszenie należy przesłać w terminie do 11 lipca 2025 roku, do północy.
ZGŁOSZENIE I ANKIETA 2025 DO POBRANIA - kliknij!
Zgłoszenie ankietę należy przesłać WYŁĄCZNIE drogą elektroniczną na adres:
lider@fundacja-edukacja.org.pl.
Ewentualne załączniki do ankiety (np. strategie rozwoju oświaty, materiały informacyjne) można przesłać pocztą tradycyjną: Grażyna Kaczmarczyk, Prezes Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego, ul. Rodakowskiego 14/168, 41-219 Sosnowiec. Przesłanie takich dokumentów jest fakultatywne - jeśli samorząd widzi potrzebę uzupełnienia informacji w ankiecie o dodatkowe materiały, może je przekazać Organizatorom konkursu, ale nie jest to obowiązkowe.
W przypadku pytań dotyczących treści zgłoszenia lub ankiety oraz zasad ich wypełnienia, uprzejmie prosimy o kontakt z biurem Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego: tel. + 48 /32/ 747-26-03, 607-035-169, e-mail: lider@fundacja-edukacja.org.pl